بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 19:13
بازديد از اين پست : 260

خراردو هوئییر که به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی فیفا فعالیت می کند، در رابطه با انتخاب لئو مسی به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی توضیح داد.

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا پس از اتمام جام جهانی در حالی به عنوان بهترین بازیکن این جام شناخته شد که بسیاری این جایزه را شایسته بازیکنان دیگری چون جیمز رودریگز و توماس مولر می دانستند. اما هوئیر در گفت و گویی با موندو دپورتیوو در این باره گفت:"من می دانم که شما با این انتخا شگفت زده شده اید، چرا که فقط بازی مسی در نیمه دوم جام جهانی را به یاد می آورید. اما این کمیته بر اساس سنجیدن تمام بازی ها تصمیم گیری می کند و مهم ترین نکته این است که او برای تیمش بهترین بازیکن بوده است. همچنین او در فینال بازی کرده است، چیزی که احتمال دریافت جایزه را افزایش می دهد. 

"مسی در چهار بازی اول آرژانتین بر روی برد آلبی سلسته تاثیر گذار بوده است. در نیمه نهایی و در برابر هلند او پنالتی اول را گل کرد و تحلیل ها نشان می دهد که با کاپیتانیِ او تیم اتحاد داشته است. به خاطر این موارد ما جایزه را به مسی اهدا کردیم. مسی واقعا یک بازیکن کلیدی بود و به نظر من کاملاً شایسته کسب این عنوان بود. او تیم خود را تا فینال بالا کشید و باید این جایزه را می گرفت."



نظرات شما عزیزان:

فرشاد
ساعت11:17---9 مرداد 1393
مسی همیشه بهترینه
پاسخ:همیشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »